.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
13 هزار پليس در مازندران خدمات نوروزي مي‌دهند

فرمانده انتظامي مازندران گفت: حدود 13هزار نيروي پليس در مازندران براي پوشش امنيتي و انتظامي نوروز 90 در مازندران مشغول فعاليت هستند.

قرارگاه سيار نوروزي پليس مازندران پيش از ظهر دیروز در ميدان ورودي شهر ساري به بهره‌برداري رسيد و براي ارائه خدمات و تسريع در امور مربوط به مسافران نوروزي در سطح استان مازندران افتتاح شد.
فرمانده انتظامي مازندران در مراسم افتتاح اين قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 13هزار نيروي پليس در مازندران براي پوشش امنيتي و انتظامي نوروز 90 در مازندران مشغول فعاليت هستند.
علي‌رضا مسكني تصريح كرد: بيش از يك‌ هزار و500 واحد گشت خوردويي، موتوري، گشت‌زني و پياده به صورت همزمان و شبانه‌روزي براي تامين امينت در سراسر استان فعاليت دارند.
وي با اشاره به وجود 200 ايستگاه ثابت و سيار انتظامي در مازندران از تهيه و تدوين 100هزار بسته اقلام فرهنگي شامل كتابچه‌ دانستني‌هاي انتظامي و ويژه‌نامه به مسافران در ايام نوروز خبر داد.
فرمانده انتظامي مازندران با بيان اينكه 30 واحد گشت نامحسوس در سطح مازندران پيش‌بيني شد، افزود: اجراي تست سلامت رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومي نيز در دستور كار پليس قرار دارد.
وي به وجود سرعت‌سنج‌هاي الكترونيكي در بيشتر محورهاي استان اشاره كرد و گفت: پليس 110 در تمام نقاط استان پاسخگوي نياز مسافران و هم استاني‌ها است.
فرمانده انتظامي مازندران در پايان با اعلام اينكه در نقاط حادثه‌خيز شناسايي شده استان نيروي انتظامي به طور ثابت مستقر است، بيان داشت: از بالگرد‌هاي موجود سطح استان نيز براي تامين امنيت بهره‌برداري مي‌شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.